close
تبلیغات در اینترنت
سمپلینگ چیست ؟
loading...

مدیرکده | دانلود نمونه سوال و جزوه

واژه sampling که در لغت به معنای نمونه گیری و یا مزه کردن است ، در حرفه ما با کاروان های تبلیغاتی ، ارائه اشانتیون های رایگان از محصول ، لباس ها…

معلم یار

سمپلینگ چیست ؟

محمد عشریه بازديد : 411 چهارشنبه 10 اسفند 1390 : 10:48 نظرات ()

واژه sampling که در لغت به معنای نمونه گیری و یا مزه کردن است ، در حرفه ما با کاروان های تبلیغاتی ، ارائه اشانتیون های رایگان از محصول ، لباس ها و آدمک های تبلیغاتی و بکار بردن تکنیک های جدید تبلیغاتی جهت فرهنگ سازی برای ترویج استفاده عموم مردم از محصول مورد نظر و افزایش محبوبیت یک برند ، در جهت بهره برداری طولانی مدت در آینده ای پیش بینی شده ، همراه است.

به عبارتی ساده تر زمانی که محصول جدید و نا آشنایی به بازار عرضه می شود و یا مورد استقبال مردم قرار نمی گیرد با ارائه نمونه های کوچکتر از این محصول بصورت رایگان و آشنا کردن مردم با مزایای آن محصول ، آنها برای خرید تشویق کرده و یا حتی هُل می دهیم .


تبلیغات با استفاده از روش ارتباط مستقیم که امروز به شکلی بسیار وسیع و مداوم توسط شرکت ها و تولید کننده های جهانی مورد استفاده قرار می گیرد، به عنوان راه حلی کوتاه، مستقیم و بسیار تاثیر گذار شناخته شده است. این فرآیندها را عموماً با نام کلی سمپلینگ می شناسند.


مزایای سمپلینگ :


    * فرهنگ سازی استفاده درست از محصول

    * بومی شدن ارتباط بین مصرف کننده و تولید کننده

    * عدم نیاز به هزینه اولیه از طرف مصرف کننده جهت تست محصول یا تجربه کاربری آن

    * معرفی محصول در مطلوب ترین حالت (برقراری ارتباط بین 2 انسان)

    * عدم وجود فاصله زمانی از معرفی تا استفاده

    * تاثیر آنی و قوی جهت خرید کالا

    * امکان پاسخگویی سریع و بلافاصله به سوالات اولیه مصرف کننده

    * آفرینش اولین و پایدارترین تاثیر در ذهن مصرف کننده

    * امکان کنترل و چک بازخورد و اطلاعات داده شده به مصرف کننده بصورت مستقیم توسط سمپلر آموزش دیده

    * امکان اصلاح شیوه استفاده نادرست محصول و بازگرداندن مشتریان از دست رفته


ناگفته پیداست که هدف از سمپلینگ تنها ارائه محصول رایگان به مردم نیست! بلکه هدف اصلی آن برقراری ارتباط مستقیم با مشتری و خلق 30 ثانیه تاثیر ماندگار در ذهن وی می باشد.

بدین گونه شاید بتوان اهداف سمپلینگ را به 2 دسته کلی اهداف آنی (تاثیر فوری بر فروش) و تاثیر بر حلقه و چرخه طبیعی خریداران بالقوه و آتی تقسیم نمود.


رمـز : www.ModirKade.ir
مــنـبــع : مديرکده
مطالب مرتبط
ارسال نظر براي اين مطلب

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
کد امنیتی
تبليغات
Rozblog.com رز بلاگ - متفاوت ترين سرويس سایت ساز
اطلاعات کاربري
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشي رمز عبور؟
  • آمار سايت
  • کل مطالب : 605
  • کل نظرات : 512
  • افراد آنلاين : 3
  • تعداد اعضا : 2002
  • آي پي امروز : 82
  • آي پي ديروز : 889
  • بازديد امروز : 595
  • بارديد ديروز : 6,405
  • گوگل امروز : 41
  • گوگل ديروز : 748
  • بازديد هفته : 15,642
  • بازديد ماه : 121,458
  • بازديد سال : 735,918
  • بازديد کلي : 4,702,239